Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо цената на 166 е като тази на 156 ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
    А такъв вариант ?



    Или такъв ...

    Е добре де, приземи ме! Бих карал и такива варианти , ако мога да си го позволя...
    sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

    Comment


    • #77
      Комбито е много яко
      Alfa 166jtd,1999

      Comment


      • #78
        Aтози вариант как е а
        Attached Files
        Alfa Romeo is a wonderful way of life!

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от leketo84 Покажи съобщение
          За алфите веднага ти отговарям вземи си една 166 и веднага ще разбереш , че разликата е фрапираща имал съм и двете и 156-та отпадна много набързо (нямам предвид здравина и двете са ОК , визирам цялостна визия , пространство и усещане в пъти бие 166) колкото за БМВ-та никога не съм ги разбирал и не съм и искал ПОЗДРАВИ
          И аз да ти отговоря,без да преувеличавам в 166 ми е по-тясно. И аз не вярвах ама...уви.
          Иначе е по-солидна отвътре спор няма.Визия не коментирам. За изолация ще е по-добре,возия сигурно пак. За здравина обаче не съм сигурен
          И да не забравяме и да обобщим по темата - по-голямата кола се обезценява по-бързо.
          Пийс народе
          '99 156 1.9 JTD SP3

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от leketo84 Покажи съобщение
            Aтози вариант как е а
            Яка е ,но виж тази и после нека ми говорят ,че алфа нее №1.....бие всички автомобили по -визия и екстри !
            http://www.cars.bg/news/news/view/41...ata-koncepciya-

            Comment


            • #81
              Сега в Модена не знам дали им е до 4C
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #82
                Гледам минават и 6R
                безплатни обяви
                Моята 166

                Comment


                • #83
                  Май мернах, че някой го е споменал, но като става въпрос за сравнения - да, по-новите Е-класи със сигурност ще са по-изпипани, но все пак да не забравяме, че 166 на практика си е кола от 90-те, въпреки, че я има във вариант с няколко козметични промени на предницата (от което загуби агресивност на вида по мое мнение, но е спорен въпрос - в началото и на мен не ми харесваше, сега имам FL и започна да ми харесва повече предишната).

                  Една сериозна причина да предпочета 166 беше,... че е с предно. Бе много коне на предно... ще кажете, но честно казано - не искам да се дуя колко добър шофьор съм - повечето, които го правят, си знаят, че зимата колкото е до навик и умения, толкова е и до късмет със задното. Виждал съм големи лимузини да се завъртат на кръстовище, защото са попаднали на лед, с предното това е наистина рядкост - въобще с предно не се иска да караш кой знае колко по-различно, отколкото лятото - по-скоро зимата е проблем просвета (при мен е много малък). Кефа лятото сигурно е различен, но 166 някак успява и с предно да се класира за спортна лимузина, която носи удоволствие при каране, при това на далеч по-ниска цена от по-нови конкуренти и без да се превръща в поредната "кола на кризата на 40-сетте", каквито са повечето от 5-тата серия на BMW (за справка - E39). Интериорът като цяло е спартански, но пък точно това също носи леко мазохистично усещане за спортна агресия. Въобще - не е минала и минута, докато съм карал, в която да не се радвам на колата, въпреки, че не е като да си нямам проблеми с нея (имам списък с поне 20 неща за правене, да се надявам до 2 седмици да е чекнат и да ги забравя).

                  За 156... ако не говорим за CW, който харесвам много, 156 въобще не мога да я сравнявам. И не знам какви толкова части споделяли, като изключим двигателите.
                  Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
                  HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

                  Comment


                  • #84
                    Като ви чета с това предно имам чувството, че никога не сте карали кола със задно Карал съм 6 години 124 - ка, с която съм обикалял България по абсолютно заснежени и заледени пътища и никога, ама никога не съм се завъртал Може да е заради моите умения, може да е заради 4-те нови зимни гуми, които сменям през два сезона... Най-вече е второто. Освен това съм обикалял по Румъния преди година и половина, когато всички пътища там бяха замръзнали и карах стотици километри по лед. 124 е бетон с хубави гуми на лед и сняг ако си малко по-интелигентен шофьор. МИнавал съм по пътища затворени за движение, като преспите ги взимах със засилка. И за да не кажете - ама то 124 е друга машина - правил съм го навремето и с Лада 1500 преди 15-на години, с два чувала пясък в багажника и с любимото ми първо БМВ 316 - акула - при затворен път Варна - Добрич минах през Игнатиево за да заобиколя баира, където полицаите стояха и не пускаха никой и се спрях чак като се обърна един тир пред мене )
                    Така че - митовете как с предно стоиш супер на пътя зимата а със задно едва ли не трябва да си седиш дОма са си само митове за хора без практика. Не е като да нямам и дълга практика с 4х4, първо с Патрол а сега и с Тераното - и 6х6 да имаш - зимата без гуми си в канавката

                    Зимата са важни
                    1. - гумите
                    2. - гумите
                    3. - гумите
                    AR 166 2,4 jtdm
                    NT II 2,7 tdi
                    Peugeot 206 1,1
                    AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                      Като ви чета с това предно имам чувството, че никога не сте карали кола със задно Карал съм 6 години 124 - ка, с която съм обикалял България по абсолютно заснежени и заледени пътища и никога, ама никога не съм се завъртал Може да е заради моите умения, може да е заради 4-те нови зимни гуми, които сменям през два сезона... Най-вече е второто. Освен това съм обикалял по Румъния преди година и половина, когато всички пътища там бяха замръзнали и карах стотици километри по лед. 124 е бетон с хубави гуми на лед и сняг ако си малко по-интелигентен шофьор. МИнавал съм по пътища затворени за движение, като преспите ги взимах със засилка. И за да не кажете - ама то 124 е друга машина - правил съм го навремето и с Лада 1500 преди 15-на години, с два чувала пясък в багажника и с любимото ми първо БМВ 316 - акула - при затворен път Варна - Добрич минах през Игнатиево за да заобиколя баира, където полицаите стояха и не пускаха никой и се спрях чак като се обърна един тир пред мене )
                      Така че - митовете как с предно стоиш супер на пътя зимата а със задно едва ли не трябва да си седиш дОма са си само митове за хора без практика. Не е като да нямам и дълга практика с 4х4, първо с Патрол а сега и с Тераното - и 6х6 да имаш - зимата без гуми си в канавката

                      Зимата са важни
                      1. - гумите
                      2. - гумите
                      3. - гумите
                      Виж сега може и да се придвижваш зимата със задно (някак си) но сравнение със сцеплението на предното не може да става. При равни други условия (примерно и двамата да сме със летни гуми или и двамата със зимни) просто ще си трагедия във всяко директно сравнение.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        Виж сега може и да се придвижваш зимата със задно (някак си) но сравнение със сцеплението на предното не може да става. При равни други условия (примерно и двамата да сме със летни гуми или и двамата със зимни) просто ще си трагедия във всяко директно сравнение.
                        Когато човек е толкова категоричен е почти 99% сигурно, че му липсва опит ..
                        AR 166 2,4 jtdm
                        NT II 2,7 tdi
                        Peugeot 206 1,1
                        AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                          Когато човек е толкова категоричен е почти 99% сигурно, че му липсва опит ..
                          Хах който ме познава, може веднага да те светне, че си в голяма грешка, ама щом така го усещаш .. Ще приема, че просто няма какво да кажеш
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #88
                            Предимствата на предното предаване са много. Но има ситуации в които е добре задвижването да е задно.
                            Ако някога ви се случи да попаднете на стръмен и заледен участък и сте с предно предаване и водещите колела буксуват а колата не потегля, то обърнете някак колата със задницата нагоре и ви гарантирам, че вероятността да излезете от ситуацията така е много по-голяма.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Предимствата на предното предаване са много. Но има ситуации в които е добре задвижването да е задно.
                              Ако някога ви се случи да попаднете на стръмен и заледен участък и сте с предно предаване и водещите колела буксуват а колата не потегля, то обърнете някак колата със задницата нагоре и ви гарантирам, че вероятността да излезете от ситуацията така е много по-голяма.
                              Ще излезеш щото двг ти тогава ще е точно на задвижващите колела Я си представи двг да ти е в багажника дали ще изкачиш баира на заден ход? Те това е кола със задно - на задвижващите колела им е лекичко, оттам губят сцепление, грайфера не "гази" достатъчно дълбоко, занасят и затова зимата са през няколко км отстрани в канафките Блокажът донякъде "бори" тези проблеми но пак си е ташак.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                                Хах който ме познава, може веднага да те светне, че си в голяма грешка, ама щом така го усещаш .. Ще приема, че просто няма какво да кажеш
                                Не виждам какво значение има кой те познава Просто теорията в този, а и в другите форуми е достигнала невероятни висоти, докато практиката почти я няма, крие се, не пише, може би за да не пострада от армията войнстващи теоретици
                                Нека спокойно прочетем и помислим върху прочетеното.. Аз не твърдя че задното е по-добро от предното специално на сняг и заледено, а твърдя, че на практика това не е най-важно дали ще стигнеш от точка А до точка Б когато пътят е "зимен". Много, много по-важно е с какви гуми си и на второ място - какъв шофьор си. И чааак тогава идва на трето място задвижването. Да не говорим за фактори като - тежест на колата, електронни системи, широчина на гумите, клиренс. Говоря от над милион и половина километра опит, с мои леки коли, част от който по заледени, заснежени, а и по кални пътища и в гората. Бил съм в канавката със задно и с предно и с подготвен джип
                                А кое задвижване е по-добро на сухо - задното има доста предимства, но все пак е въпрос на вкус...
                                Last edited by gorbi; d.m.y г., 10:06.
                                AR 166 2,4 jtdm
                                NT II 2,7 tdi
                                Peugeot 206 1,1
                                AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                                Comment

                                Working...
                                X